Shake that ass

Har nyss kommit hem från en riktigt nice utekväll!
Fördrink hos en kollega, käk(världens största stek...typ) och drinkar på Olles, mer fest hos en annan kollega och sen utgång på Station.

Dansade till och med en hel massa, fast än det inte är min grej direkt. Men jag gillar när de spelar hip-hop, det är gung och skön rythm i det...till skillnad från tecno och trance. Hjälp!

Det enda som sög lite var att jag var uppskriven på listan, då det egentligen var 22 ikväll, men när jag skulle gå in behövde jag inte ens visa leg, så jag hade aldrig behövt stå på listan i alla fall. Men, men...ser man gammal ut så gör man.

En bekant till en polare fick åka ambulans till sjukan. Hon ramlade och fick ett jack i skallen som blödde. Min Babyshambles-platta är kvar på jobbet. En äcklig sliskkille som luktade svett skulle dansa med oss HELA tiden och en annan kille snackade bondska med mig och jag fattade noll, en av kollegorna fick översätta. Haha... Men annars var det en bra kväll! :)


Nu väntar sängen...
Skönt!


Kommentarer
Postat av: Emrefelicia

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback