Shopping part 1

Äntligen har jag orkat fota lite av Stockholmsshoppingen. Vi börjar med sminket tycker jag.

Att shoppa smink är verkligen ett underskattat nöje, har jag insett. Det är grymt kul ju!

image616



Smink från Dior, Max Factor + övriga lite mer okända märken. Allt ligger på en av de underbara Missoni-handdukarna jag hittade på NK Home.

NK i all ära(där jag handlade Dior och Max Factor), men jag hittade en lite guldgruva ute i Rinkeby. Grejer från både kända och okända märken, till bra priser(ibland superbra). Dessutom fanns en del annorlunda och roliga saker där. Hittade bl.a. det snygga lacket "Star Trek" från Rimmel i en snygg mörklila färg med små yttepytte glitter i. Bilden säger inte så mycket.
Sånna gånger, när man hittar t.ex. coola lack för 15 spänn så bryr man sig inte så mycket om kvaliteten.

Men när det kommer till vardagsmake-up så slår Dior allt. I love it! Tätt följt av Max Factor.


Kommentarer
Postat av: Mortennikita

Very interesting site. Lots of good information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback