Sjusovaren

Oj vad duktig jag är, jag har redan ringt tre av samtalen. Eller helt ärligt så har jag mailat två istället men...
En satt i sammanträde också, och det är ju inte mitt fel.
Men jag vågar typ inte ringa och klaga på tandläkaren. Feg som jag är ibland. Fast jag borde. Tanden jag lagade ilar och är alldeles knölig i ytan. Den ilade inget före den lagades. Hm...

Men jag tror att jag ska ta en sväng på stan först, och låta toy sova ett tag till. Den människan kan för fan sova hur mycket som helst. Förstår det inte. :P

Jag "behöver" köpa en ljusslinga till balkongen. Och det skulle ju kännas bra att sätta dit den innan det blir alltför mycket snö. Men först ska jag läsa lite bloggar. :)

Kommentarer
Postat av: Mari

Vem är den här toy riktigt? Tell us! =D

2007-11-12 @ 10:58:52
Postat av: L8

Hehe...det du! ;) Det är min heta toyboy från Umeå som är en riktig tiger i sängen. Haha... :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback