Små söta knarkare och andra fjortisar

Jag blir alltid aptrött när jag bara har druckit en mindre mängd alkohol. Som igår kväll efter den där halva flaskan sliskig Country Lane. Grejen är den att jag aldrig är tröttare än en sån gång.
Så jag somnade rätt fort med andra ord.
Vaknar vid tre av att någon ringer på dörren. What the fuck, mina knarkargrannar har ju flyttat för länge sedan, så vem fan är det då?! Får en flashback och börjar tänka på den söta lilla fjortisknarkaren som kom hit och var jättehög och jättefrusen förra vintern. Han som jag vara ville ta in, tina upp och hjälpa från hans hemska öde. *störd*  Men det var inte han, det var en annan fjortis, my toyboyfjortis.

Skitkul att han kom hit egentligen. Men jag trodde att han skulle vara hos sin brorsa tills nu idag, och dessutom var jag fortfarande supertrött.
Skällde ut honom lite, men sen fick jag dåligt samvete. Har nämligen planerat att vi ska städa och baka lite idag, för jag får ju besök av papi och Ewa senare. Så jag tänkte att hey, bäst jag tar det lite soft nu så han inte blir sur då han måste skura toan sen. ;P

Jag är verkligen en hemsk människa.

Men jag lovar att vi ska ha myskväll ikväll i alla fall. Dela på en valfri flaska av någonting, röka vattenpipa, äta onyttigheter, lite massage kanske och sen....Andra Avenyn! ;D
Haha...men han gillar faktiskt det nu. Och det är ju ändå bara tre avsnitt så. Jag behöver helt klart min dos av mina söta Göteborgshotties, det måste han förstå.

Dessutom är jag sur för att min feta stereoanläggning anno 1970 är halvdöd. Jag behöver min
Oberoendeframkallande när jag ska städa. Crap!
Tur att jag har min älskade (och sönderspelade) blandskiva med Timbuk i alla fall...



image635

This is what I call a great night!

Kommentarer
Postat av: Markamalie

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback