Why?

Jag förstår inte hur Christoffer kunde åka ut ur Idol. Varför åkte inte Mattias eller Amanda ut? De sjunger ju gnälligt och hemskt och känns bara fake.
Dessutom var Christoffer en av få med en äkta och genuin känsla. Att han har bäst hår är bara en lite parantes...

Nej, nu måste Daniel vinna!
De två har varit mina favoriter hela tiden. De och han den där killen med mössa från Borlänge.


Ni inser kanske att jag lever mitt liv efter tv-tablån, helt isolerad från den verkliga världen.





Två låtar som egentligen inte är några favoriter, men som jag verkligen har gillat med mr Hiding.

Kommentarer
Postat av: NoScarlett

Jag håller med dig. Började fan lipa när han åkte ut!!! Ändå är jag inte den som är den direkt... Men Mattias borde åkt ut för längsesen!

Postat av: Wilhelmandrea

Lots of great info, keep up the good work!

2009-09-02 @ 08:01:02
URL: http://wilhelmandrea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback