18

Nu har jag lekt bartender/dj/utkastare klart för idag.
Var en helt okej 18-årsfest, men jag förstår inte varför alla slutade festa så tidigt? Hallå, när man är 18 orkar man ju liksom. :P

Vissa(en) blev för fulla och var tvungen att släpas hem. (Och jag höll på att dö av skratt) Jag är en utmärkt bartender och jävligt underhållande(tyckte jag själv iaf...). Men jag vet inte om de andra blev lite less på Babyshambles. Hur man nu kan blir det?! Och jag blev inte ens ett dugg full trots att jag hällde i mig rätt bra. Såna kvällar gillas. :)

En sak har jag dock lärt mig, det dummaste sättet att ragga på är att snacka Dirty Sanchez. Inte många grabbs som uppskattar det. :P
Men å andra sidan, vad är de att ha om de inte gillar Sanchez? Man måste ju skilja agnarna från vetet på något sätt... ;P
Och att somna på cykelställ är jävligt manligt!

Fick också träffa tjejen jag ska till Sthlm med. Bra att veta vem det är liksom. :P
Men hon verkar riktigt schysst! :)



Eighteen
I get confused every day
Eighteen
I just don't know what to say
Eighteen
I gotta get away


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback