Alfie

Migrän idag. Jag hatar migrän!
Hade tänkt mig en trevlig drinkkväll med lite trevligt folk. Men, nej då, det hade tydligt inte min skalle planerat. :/

Däremot har jag orkat bära ut tvätten till tvättstugan. Jag var tvungen. Vill ha rena kläder till Stockholm.

Har sett filmen
Alfie också. Har i och för sig sett den förr också. Men då sov jag mest. Som jag brukar göra när jag ser film med andra ord. ;P
Jude Law är jävligt sexig. Jag förstår varför kvinnorna faller som käglor. Blicken, leendet, håret och den underbart perfekta skäggstubben. Grr... Precis vad jag behövde idag!

Det tragiska är bara att jag känner igen mig alltför väl i hans rollkaraktär. Den perfekta ytan och sveket mot vänner. Vänner som man egentligen inte velat svika, men som man ändå råkat svika. Vacka kvinnor(eller i mitt fall män). Jakten. Så fort en realtion börjar bli seriös så backar vi ur. Då är det inte kul längre. Livsnjutare ut i fingerspetsarna.
Och så är vi ju jävligt snygga båda två. Haha... ;P


image612
Sexy boy...

Kommentarer
Postat av: teresa

jag gillar originalfilmen bättre. med michael cain. trots att jude law är snyggare.

Postat av: Ilyasmichelle

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-10-10 @ 09:08:06
URL: http://ilyasmichelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback