Att supa med stil

Urk vad trött jag är!
Inte bakis, bara trött och lite konstig i magen.

Jag kanske äntligen har lärt mig hur man festar med stil och utan att bli bakis.
Jag kanske har kommit över min noja om att jag måste vara spiknykter om jag ska jobba dagen efter.
Jag var kanske inte så gammal som jag trodde.

Iblnad växer man som människa. Jag kanske har gjort det nu.
Jag kanske har blivit lite polare med spriten på gamla dar.

Men vet ni varför jag inte är bakis?
Jo, för att jag inte drack massa cider och kolsyrad skit.
Bara sprit och likör. That's the fucking way to go!


image600

Tur att man har generna på sin sida i alla fall... ;)

Kommentarer
Postat av: Mini Games

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback