Back to work

Jag säger som Timbuk:

"så förkyld i tre dagar, det börjar bli drygt
men ingenting tycks bota en sjuk attityd
så bland snorpapper och fimpar, hoplappade minnen
hopar av baciller går i otakt med vinden
lite feber, en treo och droppar echinea
utdäckad i soffan och hoppas kroppen helar
medan tv:n visar mer skit på ny tid
och apoteket kränger medicin till dyrt pris
så snyt dig högt om du känner som jag
och upp med tekoppen i händerna, dawg!"


Det var min helg det. Nu börjar vardagen om med jobb. Känner mig fortfarande sjuk, men hey, har inte råd att vara hemma mer. Men jag känner att det bästa vore att få gömma sig på lagret hela dagen. :P


Btw...igår började jag läsa Koranen. Tro inte att jag blivit knäpp eller så, men grejen är den att jag köpte boken för att den var snygg(och jag gillar snygga saker) och jag hade inget att läsa just nu...så why not? Jag lär inte bli dummare i alla fall.


Men, jobbet nu.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: zeth

Jag borde hålla med dig, men Ian är oemoståndlig med sin accent. Och sen att han beteer sig som en gentleman men trots det verkar vara en bad boy under ytan, tycker det är sjukt sexigt. Mike är så okomplicerad.

Postat av: Victorlena

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2009-02-09 @ 12:57:47
URL: http://victorlena.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback