Bra musik för en gångs skull




Det görs en jävla massa skitmusik. Jag blir less på radion som verkar ha hakat upp sig på Idol-Olas senaste(enda?) "hit".

Då är det skönt att det görs bra musik också. Idag släpptes Babyshambles nya album. Det var
skönt. För vet ni vad, jag avgudar den där jävla pundaren vid namn Pete, och jag skäms inte att säga det. Få är blessed(vad heter det på svenska?) med hans begåvning. Att han dessutom inte bara är ett geni, utan också damn hot gör inte saken sämre.

Nu ska jag toklyssna sönder Shotter's Nation, men vet ni vad? Jag tror inte att det är möjligt, för jag har fortfarande inte tröttnat på Down in Albion, och jag tror till och med att nya plattan kommer att bli mer sönderspelad.


image583


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Härligt en till som har fattat! Mer Pete åt folket!

2007-10-11 @ 19:36:12
Postat av: L8

Oh yes! Pete kan jag inte leva utan.

Postat av: Gardnikita

Sehr schon, gut gemacht

2008-09-17 @ 08:37:13
URL: http://gardnikita.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback