Dagen idag

Vaknade och kände mig fruktansvärt bakis, trots att jag festade i fredags och inte igår. Skumt... Men å andra sidan har jag lidit av "lördags-migrän" nästan hela mitt liv. Spciellt om jag stressat innan.

Var i alla fall iväg och köpte en liten vägghylla som jag ska måla om. Måste verkligen ha kreativa projekt hela tiden för att inte bli knäpp. Speciellt då jobbet går så mycket på rutin just nu. 
Ett behov jag ärvt av mamma antar jag.

For hem till mamma och brosan för ytterligare ett födelsedagskalas. Den här gången kom min moster och hennes man på besök. Så blir det när man har släkt som inte riktigt kommer så bra överens. Men hey, tårta två dagar i rad tackar jag inte nej till. :)

Efter tårtan och presenterna följde mamma med mig hem för att slipa väggarna andra varvet. Slipdamm över hela jävla lägenheten, och då skojar jag inte. Usch för sånt! :/
Har bytt dammsugarpåse två gånger redan...
Men mamma sa att hon aldrig sett någon som varit så noga med underarbetet och spacklingen som jag. Det är jag och
målar-Johnnie liksom. We like to breeejspackla.
Seriöst var det den bästa komplimangen jag fått på länge. Haha...så störd är jag. :P
Kom på att vi glömt käka middag, så jag köpte pizza som vi svullade i oss. Nice...

Ja, och sen har jag sett Andra Avenyn och druckigt lite mumsig likör. Alltså fan så beroendeframkallande program det är! I looove it! Finns en del *piiip*vänliga objekt också. Haha...jag är för störd ibland.
Men jag antar att jag saknar Toy lite också. Tycker att han är förbannat jobbig ibland med sina mjukisfasoner, men samtodigt saknar jag honom när vi inte setts på ett tag. Fast kanske bara hans kropp...?

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Handlade på tok för lite om homosexuella i de tre avsnitten tycker jag... ;(
Fattar inte hur jag ska orka vänta till det kommer fler avsnitt :´(

2007-10-22 @ 00:20:17
Postat av: L8

Yes, lite mer böghångel tack! ;P Jag vet..det är helt beroendeframkallande.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback