En passande låt...

Den här låten med Pink känns ibland väldigt passande.

"I don't wanna wake up with another
But I don't wanna always wake up with you either
No you can't hop into my shower
All I ask for is one fuckin' hour

You taste so sweet
But I can't eat the same thing every day
Cuttin off the phone
Leave me the fuck alone
Tomorrow I'll be beggin' you to come home"

Är det bara jag som känner så ibland?


Nu har jag sköljt ur min hårtoning(som ser svart ut?!), ska se upplösningen på Idol och sen lägga mig i badkaret.
Skumbad. Tända ljus. Soft musik. Peeling. Body-butter. Och sen en varm säng.
Ensam.

Hur skönt är inte det ibland?
Jag uppskattar det mycket i alla fall.

Dessutom får jag fantisera, flirta och göra precis vad jag vill, med vem jag vill, när jag vill.
Det är perfekt att ha en toyboy som inte har nåt att säga till om. Inga förpliktelser eller krav.
Han vet hur det ligger till.
Just nu är det det enda som funkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback