En pilsk toyboy

Jag tycker seriöst synd om toy idag.

För det första är allt han får att käka efter sin bussresa hit hårdbröd och mjölk, och sen som mysa-framför-tvn-godis blev det clementiner och oboy. Haha...mästerkocken. :P

Sen tvingar jag först honom att lyssna på
Marley, som verkligen inte är någon favorit för den grabben. Men jag hade sån reggae-feeling att han var tvungen. Vilken hemsk människa jag är...

När hans öron blödde tänkte jag att nu är det dags att förstöra synen också, dvs vi har myst och sett x antal avsnitt av Andra avenyn. Det tror jag faktiskt att han smyggillade, speciellt gay-scenerna. Då såg han särskilt pilsk ut... 
Han gillade det t.o.m. så mycket att han somnade i min säng, och då är jag inte sämre än att jag passar på att sitta här några minuter.

Men nu ska jag vara bättre, det lovar jag... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback