Finnjävlar på besök

Idag känner jag mig motsatsen till fräsch. Förkylningen hänger kvar, jag mår illa och dessutom har jag fått finnjävlar! Usch, gillar inte hösten och vintern. De är inte snälla med min hud. De gör den extremt torr, men ändå får jag typ utslag och finnar ibland. Skumt...

Igår införskaffade jag mig lite Clinique-hudvårdsgrejer i alla fall. För riktigt torr hud. Testade att använda en av krämerna under näsan, där jag verkligen är extremt torr efter allt snorpapper och nässpray. Och vet ni vad, det känns mycket bättre nu. Är inte stram och stel som jag var innan med en annan billig kräm.

Gillar verkligen Clinques produkter. Både hudvård och smink(dock INTE mascarorna). De är skonsamma, oparfymerade och extremt dryga. Ett hett tips är deras ögonskuggor som ser naturligt snygga ut och sitter som berget hela dagen.

image587

Continuous rescue antioxidant moisturizer
Super-krämen jag testar nu.

Kommentarer
Postat av: Hotmh

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback