För trött för att synda lite?

Har knappt sovit i natt. Har legat och vridit och vänt mig och haft ont överallt.
Kan man inte lägga in sig på lassa en vecka och bara relaxa lite? :P
Har ni förövrigt tänkt på hur sjukt billigt det är att bo på sjukhus? Kostar inte många tjugor per natt och då får man ändå mat. Har ibland tänkt på att det vore värt på semestern, istället för hotell. Men å andra sidan får man ju inte bara komma och gå som man vill. Men om man är anhörig kanske?

På tal om det har jag inte fått nån remiss till ögon än, och med vårdgarantin nu så måste de ju skicka en till ett annat landsting om man inte kan få vård inom tre månader. Jag hoppas att det inte finns nån tid här och att jag, som alla andra, får åka till Sofiahemmet i Sthlm. Lätt värt då "operationen" kanske tar en timme, och sen har man en heldag i Sthlm. :P
Men, jag får väl åka till tråkiga Umeå i så fall... :/
Ja, ja...är ju inget livshotande i alla fall.

Nu ska jag diska lite och gör mig i ordning. Arbetsförmedlingen here I come! Kul...eller så inte.
Men jag får besöka byggvaruhuset igen i alla fall, då spacklet är slut. Hehe...där trvis jag. ;P

Sen ska jag förbi Systemet och köpa nånting nice att skölja ner ostkrokarna och cigaretterna som jag också ska införskaffa.
Ikväll blir det att synda, big time! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback