Fyra dagar i frihet

Jag har långhelg som börjar idag. Fyra dagars sammanhängande ledighet.
Så skönt! :)

Det ska bli fyra bra dagar har jag tänkt.

Idag åker jag norrut till Piteå för en liten shoppingtur. Och ikväll ska jag bara frossa i massa gott med J. Ostkrokar, godis och drinkar. (Ja, och tvätta också... :/)

Imorrn är det hockey och lite av en heldag med Matilda. Vi brukar kunna flumma på ganska bra, så det tror jag blir bra. :P

Söndag och måndag är fortfarande lite oklara. Antingen åker jag till Umeå på söndag, eller så kommer toy hit. Eller så kommer han på måndag, och så gör jag nåt annat på söndag.
Ja, vi får se helt enkelt.

Men jag tror att det blir en bra ledighet!


Kommentarer
Postat av: teresa

akta erosionerna bara. haha.

Postat av: L8

Haha...jag skiter faktiskt i dem. Finns ju löständer. ;P

2007-10-12 @ 21:41:33
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback