Gangbang på bussen

Nyss hemkommen från jobbet, har bara hunnit ta ut Svenne på en liten flygtur. Han blir bara duktigare och duktigare för varje dag som går. Nu hittar han in i buren och flyger inte längre in i väggar. Men anfådd, det blir han. Han lär sig så snabbt, men tänk att ha en unge som man ska lära gå, prata, äta själv osv osv. Så jäkla jobbigt! Tur att jag inte har det då.


På bussen hem satt ett gäng killar på kanske 17 bast. En av dem frågade mig någonting(något helt oväsäntigt) och mina tankar skenade iväg. Tänk om de skulle fråga mig om jag var med på gangbang eller nåt. Haha...det märks att jag är riktigt trött efter en lång arbetsdag. :P


Nej, nu ska jag fixa lite käk, bänka mig framfr tvn och vänta på M.
Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback