Get out of my cloud

Nu har de där fönstermänniskorna intagit mitt hem med dunder och brak.
Det är redan skräp och smuts överallt, och då har de bara hunnit bära in grejerna. Fan! Måste hantverkare vara så skitiga?! (Speciellt när de inte ens är snygga...) Nej, tacka vet jag snygga hantverkare med bar brunbränd överkropp på sommaren. ;D

Men, men...bara att bita ihop.

Snart ska jag och träffa min nya handläggare på arbets. Nya och nya...jag har aldrig haft en "egen" handläggare förr så...
Direkt efter det bär det av till tandis igen. Laga mina hål och få domen om mina visdomständers vara eller icke vara. Vill bara slita ut skiten!
Hon frågade om jag ville ha bedöving när de ska borra idag. Jag frågade om de skulle kännas som sist jag borrade. Ja, ungefär sa hon. Men sist jag borrade visste jag inte ens att de hade börjat när det var klart, så jag vet inte. Värt att bli halvsidesförlamad då. :P

Ja, och sen tapetsera lite.
Och städa efter hantverkarna. *suck*

Kommentarer
Postat av: Vidarhedvig

Greetings. This site is so full of information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback