I turned a whiter shade of pale

Jag tycker att det är jättekul att renovera hemma, det gör jag verkligen.
Men när håret har blivit vitt av damm, det har bildats en "deg" på kroppen av damm, tapetrester och svett och halsen är full av betongrester, då börjar jag fundera på varför jag började överhuvudtaget.

Jag har slipat och spacklat, men än är det långt ifrån klart. Spacklet är slut och det är även jag.
Axlarna ömmar och tummen ömsom dunkar och är utan känsel efter att har dunkat rakt in i en spik i högsta hastighet.

Jag älskar att renovera, men just nu skulle jag kunna döda för en påse ostkrokar och en halvlitersdrink att skölja ner betongdammet med.
Ostbågarna är långt borta, men jag har ett överfullt spritskåp.
Dvs, drinker övervägs verkligen.

Och jag kan inte sluta tänka på
den här låten och le. Den måste bara handla om mig indränkt i slipdamm. :P

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Ska bli spännande att se resultatet sen :P
Har förresten sett alla tolv avsnitten av Andra Avenyn nu... omg, tack för tipset!
Hoppas Kim (och Pe****ström ofcourse) inser att gay is the way to go ;D

2007-10-18 @ 09:33:18
Postat av: L8

Jag hoppas att det blir bra, men just nu ser jag inget ljus i tunneln. :S
Haha...ja, att det är bästa serien? I love it! :D Och vet du vad, det ska bli minst 100 avsnitt... :P

Postat av: Teg <3

Äh, du är duktig. Klart det kommer bli bra! :)
I know, skitbra! Och jag brukar oftast inte gilla svenska serier :P Oh, yeah? Då har man ju massor att se fram emot då :D
Eeeek, nu ska jag och jobba. Vet du när nästa avsnitt är btw?

2007-10-18 @ 10:01:24
Postat av: L8

Japp, först på söndag. :/ Men då kan man iofs se både måndagens och tisdagens avsnitt direkt efter det som går på tv. I like! :D
Det sägs att det typ ska bli nya Rederiet, och Rederiet var ju typ bäst! :P

2007-10-18 @ 14:56:19
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Teg <3

Söndag... det är ju evigheter tills dess :/
Jag har också hört det, och ja, Rederiet var guld! :D
Btw, jag har bestämt mig för att jag ska klippa mig (är grymt less på mitt hår som det är nu...).
Har du nåt förslag på frisyr? :P Skulle ha behövt ett tips om vilken frisör man ska gå till... Vet du nån bra? :)

2007-10-18 @ 17:22:12
Postat av: L8

Oj shit vad svårt! Själv kör jag alltid på samma typ, är för feg för att klippa mig annars. :P Men ska du klippa mycket eller lite? Skitsvårt det där ju...
Jag klipper mig typ en gång per år, och då brukar jag göra det på Attityd. Har aldrig blivit missnöjd där iaf, men det är nog rätt personligt det där med frisörer.

2007-10-18 @ 21:27:02
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Teg <3

Har sparat på mitt hår så länge nu... tror inte jag pallar att klippa bort för mycket :P Vill få lite mer volym på det bara, är så platt nu när det är så långt ;(
Okej, har hört att de är bra där. Har hört att de är rätt bra på "Torsten" också. Får lite beslutsångest :S
Kul att Viklund fick göra mål ikväll förresten :D
Tror jag måste se nåt Andra Avenyn-avsnitt nu... Grym abstinens :P

2007-10-18 @ 22:55:27
Postat av: L8

Hihi...ja, det är verkligen en sjukt bra serie! ;D

2007-10-18 @ 23:02:37
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Teg <3

Såg nyss alla gay-scener. Hihi, vad gulliga dom är :P Mer sånt i kommande avsnitt please! ;D

2007-10-18 @ 23:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback