Ibland känns det bra trots allt

Jag satt och drack mitt morgonkaffe i köket, omgiven av rivna tapeter och betongsmulor som smugit sin in från hallen. Framför mig hade jag senaste Elle och i öronen Babyshambles nya. På mig hade jag för stora herrsockar med matchande t-shirt och mitt morgonrufs i form av lockar. Utanför sunkigt höstväder.

En tanske slog mig. Jag har det rätt bra ändå.
Jag gillar lite organiserat kaos sådär.
Som mina rivna tapeter och morgonfrilliga hår.
Då mår jag som bäst.
Kontraster.
Jag tjatar alltid om mina kontraster. Men jag älskar dem så att det gör ont.

Kommentarer
Postat av: Markuskaia

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback