Känns som att jag snortat hela helgen

Min partyhelg med toy-boy blev inte av. Istället har jag legat i soffan och glott på tv i urtvättad t-shirt hela helgen.
Ja, förutom någon timme idag då jag faktiskt begav mig ut.
Med trötta febriga ögon, sluddrande whiskeyröst, blåvit färg i ansiktet med röda inslag här och där och en snörvlande röd näsa alá a big cocain-user, tog jag mig faktiskt till en mataffär. Kände mig ungefär som Pete ser ut
en dålig dag.

Men, jag tog mig i alla fall hem efter shoppingen. Käkade en pizza, trodde att jag skulle spy och hamnade återigen framför tvn. Denna gången spelade jag också mitt nya NHL på lapen...tills jag somnade. När jag vaknade trodde jag att det var morgon och att pappa ringde på dörren.

Hm...jag säger bara så här, det är en jävla tur att jag är ledig imorrn med, för jag har nog inte riktigt tillfrisknat. :P

Jag är ledig fredag-söndag nu till veckan. Ett nytt tillfälle att träffa toyboy med andra ord. Umeå eller Skellefteå? Det är frågan...har fortfarande inte vågat vara hemma hos honom. Jobbigt med killar som bor hemma ju. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback