Kanske ta tag i mitt liv?

Jag hade tänkt att idag och imorrn ska vara ta-tag-i-saker-dagar.

Dvs, besöka arbetsförmedlingen och berätta att jag kanske kommit fram till vad jag vill göra med mitt liv. Men det vågar jag inte idag, för jag har inte sökt några jobb sen sist... :S

Ska också  göra klart på balkongen. Nej, säg inget! Jag vet att jag är segast i världen.

Göra klart underarbetet i hallen, så att det sen i helgen bara är kvar att måla taket och tapetsera. :)
Men jag ska inte måla taket själv, det får jag inte, för jag är för klantig så jag skulle förmodligen ramla och slå ihjäl mig i trappen. :P

Skicka in papper till a-kassan. Fett med nice...not.

Ja, och söka de där jävla jobben innan imorrn då. Inte heller så fett med nice då jag inte vill väda hamburgare eller kan jobba extra åt ett konkurrerade företag.


Kanske inte så mycket att ta tag i egentligen, men det räcker nog för mig. :P


image596

Någonstans i Sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback