Kvällen, en bra kväll

Har haft en soft och riktigt skön kväll. En kväll då jag gjort sånt jag gillar.

Med andra ord, jag har käkat "svenne-kebab"(fake-kebab gjort på skinkstek, skjut mig inte J!) och druckit en del cider till det. Fetdissat "Bonde söker fru" och istället tjuvrökt i pauserna till Roomservice. Blivit så inspirerad och målarsugen av samma program att jag var tvungen att ta fram lite färg och kladda. Skrattat lite åt Fråga Olle och funderat på när han
Ondskan-killen genomgick en sån totalförändring. Snackat en stund med toyboy om ingenting, men ändå inte blivit uttråkad(gillar inte meningslösa telefonsamtal egentligen) och samtidigt eventuellt planerat helgen.

Som sagt, en soft kväll utan massa krav.
Det enda som fattas är att jag slapp ställa väckarklockan imorrn och istället fick sova länge och sedan dega i soffan resten av dagen. När hände det senast?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback