Lika men olika

Blev inte många timmars sömn i natt.
Brukar det i och för sig inte bli när jag sover med någon annan. Jag är nog en sova-själv-person egentligen. Gillar inte att vakna svettig på morgonen(det blir ju varmt med en till i sängen) med dålig andedräkt och morgonfrilla och ha någon brevid mig, nojjig som jag är... :P

Men hur som helst. Sömnbristen beror på en jävla massa snack i natt. Om allt, verkligen allt. Det som varit, dvs våra bakgrunder och vad som gjort att vi är de vi är idag. Vi är lika på så mänga sätt, men skillnaden är att han har haft en jävlig uppväxt och jag har haft en rätt så bra uppväxt och det är jag själv som ställt till med problemen.
Han är en känslomänniska. Det är jag med, men jag är inte blödig.
Han har problem att lita på folk och söker därför ständig bekräftelse.Jag har också svårt att lita på folk, men jag tar avstånd istället.
Han är en kämpe som lärt sig leva den hårda vägen, och som idag är extremt mogen och allmänbildad för sin ålder. Jag har också lärt mig vissa saker den hårda vägen, men det är självvalt, det är det inte för honom.
Han är väluppfostad, trots att han fostrat sig själv. Jag är inte alls väluppfostrad, trots att jag blivit fostrad av bra föräldrar.

Ja, ni ser...lika men ändå så olika.

Jag har alltid haft en svaghet för killar det är synd om på ett eller annat sätt. Sånna killar har också sökt sig till mig.
Men K är starkare, det är den stora skillnaden jämfört med andra jag träffat.

Men jag vet inte. Jag vet ingenting.
Jag tycker att allt går för fort.

Kommentarer
Postat av: Arntelida

Thank you for the informative website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback