Lite kakel här och lite kakel där

Jag fick ett infall idag. Det resulterade i att jag har kaklat lite i hallen.
Det låter helt sjukt, jag vet...men det blev snyggt, jag lovar.
Visar bild sen när min kamera vill fungera lite bättre.

Jag har sjukt ont i nacken också. Så går det när man inte har någon trappstege och är kort som satan.
Men jag har fått låna en av mamsen nu i alla fall.

Äta har jag också glömt. Funderar på att ringa mamma igen, och fråga om hon inte ska laga middag. Hehe...
Nä, jag orkar verkligen inte laga mat idag.
Dessutom behöver jag sopsäckar, och en hyvel till tapetskarvana.

Ja, sen har jag hittat ett jobb jag ska söka också. Tror jag åtminstone...

Kommentarer
Postat av: Arkanoid Games

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback