Min "Fan, fan, fan"-person

Har "googlat" på en person way back in my past.
Vet inte varför egentligen, eller vad det var som fick mig att tänka på honom just nu. Men han är min
Fan, fan, fan-person är jag rädd för. Alla har förmodligen en sådan som dyker upp i tankarna då och då.

Jag har inte sett honom på flera år däremot, inte en enda gång. Undra hur han ser ut nu? Och vad han gör? Jag vet att han bor kvar på samma adress i alla fall...

Men saken är den att jag förmodligen aldrig kommer att få veta heller. Jag kommer aldrig att höra av mig, och inte han heller. Våra vägar kommer aldrig heller att korsas, inte som det ser ut idag.
Det är nog lika bra, för då kanske han inte skulle vare min Fan, fan, fan-person längre...

Passade även på att googla på en annan tönt ur mitt förlutna. En tönt som numera spelar i ett italienskt b-lag. Så går det när jag kommer och förstör lovande talanger... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback