Mitt i allt slipdamm behövs lite glamour

Underarbetet på dessa väggar tar aldrig slut! Jag förstår inte hur fan folk tänker när de sätter upp tapeter!
För det första gör de själva inget underarbete, utan sätter fast tapeterna direkt på lösa tapeter och hyvlar inte ens skarvarna under. Sen får de tapeterna att dra ihop sig på de mest konstiga sätten.
Nej, jag står fast vid att vissa människor aldrig ens borde få försöka renovera själva...

Ett tag blev jag förbannad på mig själv och täkte att om Pete kan bo bland använda kanyler, smutsiga madrasser, blod och avföring så kan jag väl fan bo så här!

image597

Men jag övergav den tanken rätt så fort...
Erkänn dock att mitt kakel är snyggast? :)


Hur som helst, imorrn ska jag på 18-årsfest. Min bror som fyller nämligen.
Men jag hinner tyvärr inte fixa mig innan, utan måste åka direkt från jobbet och typ byta kläder på toan på festen. :S
Dvs, jag är tvungen att börja min fixning redan idag. Jobbar heeela dagen imorrn ju. :/

Jag tänker köra på classy hooker-stilen. Jag vet inte riktigt vad jag har tänkt än, mer än röda naglar och sotade ögon. Det är någon form av frivillig maskerad-/utklädningsfest nämligen.
Naglarna är röda och kläderna ska väljas. Sen får vi bara hoppas på en bra kväll, trots att jag (förmodligen) är äldst och ska jobba på lördag. Hm.. :P

image598

Mina röda naglar brevid en helt perfekt fog.
Det är något speciellt med perfekta fogar. ;P

Kommentarer
Postat av: Gautealbertine

Good people of togo i was here ok.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback