När ens förkastliga leverne gör sig påmint

Har varit hos tandläkaren nu på mogonen och fått domen.

Erosionsskador(ni vet sånna de snackar om på reklamen) har jag tydligen. Dvs, emaljen är borta på vissa tänder. Sen hade jag två hål mellan tänderna. Tandsten.

Dessutom kom de på det jag har tjatat om i flera år, nämligen att mina visdomständer växer snett framåt och trycker ihop alla andra tänder, vilket resulterar i att det blir för tätt och hålen uppstår.
Clever!
Måste ev operera bort dem.

Men, mest beror mina tandproblem på dåliga vanor och ett helt förkastligt leverne. You damn Margaritas, you screwed me! Sura drycker nämligen, ni vet. Även min överkonsumtion av citrusfrukter är farlig.
Och sen är jag som vanligt för slarvig när det kommer till tandtråd och sån skit. Kul, kul.

Med andra ord skulle man kunna säga att får jag ha kvar mina tänder tills jag är 30 får jag vara nöjd. Det var i alla fall så jag föstod det. Men efter 30 slutar ändå livet, så vad gör det då att man
ser ut som en avdankad hockeyspelare?

Bara därför ska jag utöva lite självömkan nu innan jobbet och gotta mig i lite Babyshambles.


image590
You bastard!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Låter fan illa :/ Hoppas det ordnar upp sig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback