Nivea Double Black Designer

Fick en prov på Niveas senaste mascara på jobbet idag.
Och helt ärligt har jag aldrig testat någon av Niveas kosmetikaprodukter tidigare.

Nivea Double Black Designer har två borstar med olika funktioner. Den ena ger längd och separerar fransarna och den andra ger volym.

Jag har lite svårt för dubbla mascaror av den anledningen att jag är för lat. Jag gillar mascaror som ger längd och volym direkt, max två lager ska behövas. Den här var också lite klumpig och jobbig i sin utformning, men resultatet var helt klart utöver förväntan.
Fransarna blir väldigt långa och separeras snyggt. Men de kunde gärna få bli lite fylligare också.
Dock ska det nämnas att jag bara testat snabbt, och med ett lager av varje sida. Ger man fransarna mer tid blir de förmodligen också snyggare.

Men helt klart en prisvärd mascara värd att testa!
(Dock inte i samma klass som älsklingen Dior Show...)
image610

Kommentarer
Postat av: Jeppeella

Hello, This site is a brilliant idea!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback