One hot crush

Råkade vara kvar på femman efter Desperate Housewives ikväll. Brothers and sisters var tydligen nästa program. Har aldrig sett det förut, har tyckt att det verkat trist.

Men jag gav det en chans nu i alla fall, egetligen mest för att Rob Lowe var med. Var ju lite kär i honom när jag var yngre, speciellt i
Youngblood. Har sett den filmen x antal gånger. :P
Och helt ärligt, jag blev lite kär i honom ikväll också...trots att han är 40+are numera.

Jag skiter i om allt är botox och plast, men den mannen måste ha haft goda förutsättningar att åldras snyggt också. Kolla in benstrukturen bara...
Dessutom har han pundat, men klarat sig från det. Det syns, pundare brukar inte åldras särskilt värdigt.


image586


Var det den mest pretto-amerikanska bilden jag kunde hitta?
Haha...nä, den är från Vita Huset. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo lite, det är det jag menar. Fast inte orson-stuk på honom ändå, Ian är ju sexig :)

2007-10-10 @ 07:35:40
Postat av: Mari

Jag minns faktiskt när du tvingade mig och brorsan att se den filmen. =P

2007-10-10 @ 11:10:56
Postat av: L8

Men erkänn att ni inte led av det? Fast jag vet inte om M kanske fick lite men av susp-scenen? ;P

Postat av: Hokamo

I like your website. Good job.

2010-10-26 @ 12:27:30
URL: http://hokamo.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback