Ordning och reda

Har rensat köksskåpen från onödiga saker, gamla färgburkar, utgågna matvaror, skräp mm. Fixat lite i garderoben med handdukar och sånt också.
Kastat massor.
Förra veckan städade jag klädkammaren och slägde grejer där med. Och i måndags rensade och sorterade jag min skåp med lönebesked, kvitton, viktiga papper osv.

Vet ni hur skönt det är?
Ut med det gamla och in med det nya.
Jag är för bra på att samla på mig grejer, men det känns som en lättnad att bli av med massa skit.

Ska ta tag i gamla tidningar snart också. Har waaay to many. Visst, gamla mode och inredningstidningar är kul, men typ Expressens fredagsbilaga, DN från 2006 och annan sån skit, det kan lika gärna hamna i återvinningen.

Balkongen ska också städas. Göras i ordning för vintern.
Ja, jag vet...är enormt seg på det, men jag har mycket grejer där så.

Sen är bara dammsugningen kvar, och efter det får jag vara nöjd för dagen.

Men nu ska jag dra i väg och köpa lite förvaringslådor och sånt tror jag. Behöver en pyssellåda och en liten låda för bakgrejer att ha i "skafferiet".


image588

Ibland får jag lite Bree-varning på mig själv... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback