Övertid och kn*lltid

Jobb hela dagen idag med. *suck*
Varför, varför, VARFÖR lovar jag alltid att jag kan jobba hela dagar?

Men å andra sidan ska jag ta ledigt en dag då jag far till Stockholm, så det kanske är lika bra att ta på sig lite mer timmar.
Den här månadens lön var FET(i min värld), trots att jag bara jobbar halvtid. Men med OB och bonus så blir det ändå lite pengar. :)

Och på tal om att jobba över... Varför i hela helvetet sparkade Lynette Rick igår?? Varför kn*llade hon inte honom istället? Det hade jag gjort i alla fall... ;)
Men jag får då inte ha nån heting att jobba övertid med. Bara tjejer på jobbet ju. :/
Jag saknar verkligen manliga kollegor ibland...

And off I go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback