Pissigt

Sådär ja, nu har jag varit både på arbetsförmedlingen och hos tandläkaren.
Hos arbets fick jag två jobb som jag måste söka, och hos tandis fick jag laga. Körde utan bedövningen den här gången med. Hellre lite smärta just då än att ha en sladderkäft efteråt. :P 
Dessvärre får jag inte ta bort mina visdomständer nu, utan måste vänta tills de förhoppningsvis(?) har vuxit ut i kinden. Skönt?! När man ser på bilderna syns det tydligt att de förmodligen aldrig kommer att komma upp, utan bara trycka ihop tänderna ännu mer. Men min tandläkare är fan cp så jag tror inte att hon klarar av att ta bort dem, det är kruxet.
Men jag ska ringa upp Folktandvården om några dagar och be att jag får en ny tandläkare som är kompetent, men inte snål. Finns det?


Sen har fönstermänniskorna varit här klart. De har lämnat efter sig massa skräp överallt, och till råga på allt måste fönstren också putsas. Kul... Speciellt då de lovade att man skulle slippa att putsa dem efteråt.

Nej, idag är allt bara pissigt och jävligt!


image606

Skulle ni vilja ha så här skitiga fönster?

Kommentarer
Postat av: Arntjohanna

Very informative. Great site. Really professional.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback