Sicko

Idag är det illa. Nu vet jag att sjukdomen är nära.
Har hållit på att bli förkyld länge, men nu har jag riktigt ont i halsen, är snuvig, supertrött och har ont i typ hela kroppen.
Dessutom hade jag feberdrömmar om badhus och bröderna Steen. Alltså måste jag vara riktigt sjuk.

Passande att bli sjuk då jag är ledig...not.


Dagen ser i alla fall ut så att det står en del städning, diskning mm på scemat. Och sen ska jag ut och kolla lite på möbler. En ny bokhylla med tillhörande vitrinskåp skulle inte sitta helt fel. Min nuvarande är praktiskt, men ack så ful.
Någongång vill jag också tapetsera om vardagsrummet, målade ju bara över strukturtapeten när jag flyttade in. Men övre hallen borde också tapetseras om, och det är nog högre prioritet på den.


Här är lite bilder från Svennes andra flygtur:

image576

På min turkbonad på väggen

image577

På fingret

image578

I en ljuslykta i fönstret

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hah, jag är också sjuk ! men inte av kylan utan jag är typ uttorkad av värmen här ! hahha lite skillnad :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback