Stockholm med lite för mycket pengar

Saker och ting känns lite bättre nu. Den värsta stormen har lugnat sig, men läget är fortfarande lite infekterat och en del skuldkänslor har infunnit sig. Men som sagt, lite bättre känns det i alla fall.


Imorrn drar jag till Stockholm med lite för mörkt hår och alldeles för mycket pengar på fickan. Och då snackar vi waaay to much. Är rädd att mitt skoförråd kommer att få lite tillökning. Så även min sminkväska. Men det är behövligt. Behöver nytt puder, ny mascara och lite nya ögonskuggor. NK och Åhlens City...here i come! Enda ställena i Sverige där det verkligen är kul att shoppa smink. Därav min väntan med de inköpen.
Tur att räkningarna är betalda i alla fall...

Men nu ska jag stoppa nåt i magen, för den där äckliga halvfabrikats pastan jag käkade till lunch/middag var verkligen inget att hänga i julgranen.
Sen måste jag packa. Så lite som möjligt är planen. :S Men jag vet hur det brukar gå...
Tänkte även hinna duscha innan Andra Avenyn. *längtar*
Ja, och sen hinns det nog inte med så mycket mer än nagelvård idag. Flyget går (förhoppningsvis?) alldeles för tidigt imorrn så jag ska försöka lägga mig tidigt. Och då sa jag försöka... ;)

Kommentarer
Postat av: Teg <3

Snart smäller det :D
Hoppas man får se mer böghångel än det från smygtittarna ;P

2007-10-28 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback