Svennefierad tv

Vissa saker pallar jag bara inte.

Som igår, då jag bodde framför tvn hela dagen råkade jag se en repris av "Ensam mamma söker" i brist på annat.

Hjälp! Det är det enda jag kan säga.
För det första tyckte jag att få(ingen?) av karlarna var någon tiopoängare. Sorry om jag är ytlig, men det kändes lite som de återanvänt grabbarna från FCZ.  
Sen spelas det hemska svenska låtar med dansbandvarning genomgående i programmet. Lägg dessutom till att de var på en camping ett tag och att alla killar vara så jävla goa och glada. På fredagskvällen äter alla tacos tillsammans och gud bevare mig väl, en av killarna somnar inne hos en mamma!

Nej, jag har ingenting emot trevliga killar och tacos är gott, men finns det något mer svennefierat program som visas i svensk tv just nu?

Och vet ni vad, det där är verkligen min mardröm. Aldrig att jag vill ha massor av barn, en tråk-töntig man, bo ett hus med massa furuinredning och ja, ni kanske förstår. Det totala svenne-livet liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback