Tio sanningar och två lögner

Okej, är lite uttråkad(eller så förtränger jag bara det jag "borde" göra) så därför tänkte jag vara inne och köra tio sanningar om mig själv. Tolv påståenden, MEN, två är falska...vilka?
Kanske sånt ni vet, eller så inte.


1: Jag är lite hobby-intresserad av politik, men det jag även tog med som avgörande faktorer när jag röstade i valet 2006 var dels vem som hade bäst ge-bort-saker, snyggaste och trevligaste människorna som gjorde "reklam" och enklaste partiprogrammet.

2: Jag är sjukligt rädd för bläckfiskar, men gillar råttor och ormar.

3: Jag har estniskt påbrå långt bak i släkten på min mammas sida.

4: Jag ser verkligen fram emot när nya gymnasiekatalogen kommer.

6: Jag har tvångstankar när det gäller siffor. Dvs, volymen på tvn, radion, bilstereon mm måste vara på ett jämt nummer. Och vissa nummer är bättre än andra. 13 är verkligen inget turnummer, så 13 får aldrig volymen vara på.

7: Jag har aldrig sett en hel fotbollsmatch i hela mitt liv på tv. Och aldrig någon live överhuvudtaget.

8: Jag har borta en fjärdedel av en framtand.

9: Jag har aldrig haft en minneslucka.

10: Jag samlar på polisbilar i olika modeller och från olika länder.

11: Jag har smugglat sprit från Östeuropa, men aldrig åkt fast i tullen.

12: Jag klarade teoriprovet till körkortet på min 18-årsdag.


Så, vad är sanning och vad är lögn?


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tror 8 och 9. För du har fina tänder och har absolut druckit dig till en minneslucka. =P

2007-10-24 @ 23:22:31
Postat av: Teg <3

Med 110% säkerhet vet jag att du haft en minneslucka... (annars hade jag förhoppningsvis fått veta hur det gått med Sven, hehe)
Sen gissar jag att 10:an är falsk också. Samlar du på polisbilar har du varit jäkligt bra på att dölja det! :P

2007-10-25 @ 08:02:08
Postat av: Linn

Hm...röstar man sådär i ett val måste man vara knäpp, och du verkar inte knäpp.
Jag tror heller inte att du smugglar sprit.
Men jag känner dig inte så vad vet jag?

2007-10-25 @ 08:54:21
Postat av: Emil

Tja! Längesen som fan ju tjejen! Råkade bara hamna på din blogg(förmodligen för att du skrev om att knulla) Är allt bra?
Ska svara på dina frågor också, jag om någon borde ju veta.
Minnesluckor har du haft, det vet jag! Jag har varit ed! Jag kan inte heller förstå varför du skulle vara intresserad av gymnasiekatalogen. Gillar inte du äldre killar? ;)
Så 9 och 4.

2007-10-25 @ 10:29:55
Postat av: L8

Emil:
Hej babe!! Hur är allting? Vad gör du osv? Ja, det var alldeles för länge sen sist! Bor du kvar i storstan eller är du tillbaka i Boden? Ja, det finns för många frågor.
Det är fint med mig, men du svarade lite fel. ;P
Men du, ring nån dag...har fortfarande samma nummer! :)
Love you!

Postat av: Teg <3

Väntar med spänning på en uppdatering...
Damnit att man är så nyfiken :P

2007-10-25 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback