Weinhandl och grabbarna på besök

I korthet kan jag sammanfatta dagen så här: Hockey, pizza och film.
Hata Göteborg närmare bestämt.
En bra film, men en kort film. Med ett konstigt slut. Och skådespelare som var fel skådespelare.
Skumt.


Vinst för AIK blev det också. Över den brunögda björnen
Weinhandl och hans LHC. 4-1. AIK ägde verkligen isen för en gångs skull, men det berodde nog mest på att Linköping verkligen sög...
Men grattis grabbs till en seger ni verkligen var värda!

Men i ärlighetens namn så tyckte jag faktiskt att Weinhandl borde ha få tryckt in den åtminstone en gång. Det var han värd...

image591


Kommentarer
Postat av: Teg <3

"Men i ärlighetens namn så tyckte jag faktiskt att Weinhandl borde ha få tryckt in den åtminstone en gång"

2007-10-14 @ 18:30:36
Postat av: Teg <3

Eh, hmm.. verkar inte som att allt jag skrev kom med(?) :O
Den där linen var hursomhelst awesome! :D
Kunde inte låta bli att läsa den på det snuskiga sättet :P

2007-10-14 @ 20:54:32
Postat av: L8

Haha...busted! Jag menade det såklart i dubbel bemärkelse. ;P

Postat av: Jakubella

Hello, any body here???

2010-06-22 @ 14:25:13
URL: http://jakubella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback