30-årsfest

Ikväll ska vi fira Anna som har fyllt 30. (Stackars sate!)
Bowling, middag hos Camilla och förmodligen utgång.
Hoppas det blir lika trevligt som vanligt!

Kruxet är bara det att jag har lovat att baka chokladtårta till efterrätt. Jag som hatar att baka!
Men, men...får bita i det sura äpplet och sätta igång snart.
Ska lyssna på Uffe samtidigt och
peppa inför kvällen. Låten kommer att handla om mig ikväll, med den skillnaden att jag inte tänker dö på slutet.

För jag ska festa som fan ikväll. That's it! Ingen annan var tydligen riktigt pepp för tokfylla, men jag kan ha kul ändå.



"Du var alltid fullast på krogarna
Du skolka från livet natt efter natt
Du vakna upp och längta ut till skogarna
och ditt drömda hus där
och din abessinierkatt
Med pengar på fickan var du oslagbar
Du dansa tills du föll omkull
tills inget fanns kvar
Du var alltid fullast på krogarna
och aldrig så ensam som när morgonen kom...

...
Du levde av dikt och dog av demoner
och dränkte din oro i drömmar och rom
"


Vackert


Kommentarer
Postat av: Vemundalva

Great web site! I love the content, pics and hard work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback