Att inreda en garderob på bästa sätt

Grejen är den att nu ska jag tala emot mig själv...igen. I'm the fucking master of that!

Har klagat massor på Ikea och hur trist det är med ett hem helt inrett i Ikea-stil. Det håller jag fast vid.
MEN, nu är det så att jag förmodligen ska åka till Ikea snart och jag behöver verkligen uppdatera min klädkammare, främst med praktisk förvaring. På så sätt är Ikea bra, det är inte särskilt snyggt, men i alla fall parktiskt.



image558


Har redan ett sånt där skofack, men jag behöver ett till då alla mina skor inte ryms varken i den, de två skoställen eller den gigantiska skohyllan på väggen. Hm...donera bort skor kanske?

Har även massa sjalar, bälten och småtjafs som i dagsläget tar upp lite för stor plats på en av klädstängerna, därför verkar den där vita grejen med ringar bra och rymlig.


Lådor behövs alltid, och dessa var nästan lite snygga. Men bara nästan... :P

Ja, och en lampa då om jag får fixat det elektiska där någon gång. *suck* Visst, det hade varit snyggt med en kristallkrona där, men då jag redan har kristall i badrummet så känns den här lagom.


Någon som har bra tips på förvaring eller inredning i en garderob/klädkammare?
Det vore tacksamt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback