Dagen idag

Hann göra massor hemma före jobbet. Städa, diska, måla, sätta knoppar på byrån, laga lunch, göra vitkålssallad och lite mer.
Skönt att hinna sånt redan före elva på dagen. :)


Det värsta var bara att det kändes som att klockan var typ tre när jag började, och jag var typ skakig och mådde illa. Skumt.
När jag hade tänkt att ta lunch/middag så dök helt plötsligt pappa och Ewa upp. Hon shoppade lite och sen bjöd pappa på lunch, så jag slapp min matlåda. Superdupergod fetaostmacka. Störst i världen typ. Very nice. Jag skulle nog kunna leva på fetaost ett bra tag...
Men det är bra att de känner sig lite extra rika just nu, pappa blir ju mer generös. Haha... :P


Ja, sen efter jobbet har jag bara dött i soffan typ.
Väntar på att en polare ska ringa och så kanske vi hittar på nåt. Jobbar ju imorrn, men nåt ska vi väl kunna göra ändå.
Har en inflyttningsfest på Sjungande imorrn, och tvådagarsparty orkar jag inte med om jag jobbar helgen också. Eller orkar jag det annars ens, gammal som jag är? ;P





Tänk på det ungdomar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback