Dagens fynd

Har fått något dille på skinn på sista tiden, och idag tokfyndade jag två par skinnhandskar.
Ett par i svart och ett i rött.
Och vet ni vad de kostade?
20 :- paret, för helt nya skinnhandskar. Det är verkligen ett fynd! Speciellt då skinnet var mjukt och av god kvalitet.

Hade hittat ett par långa svarta på Gina Tricot, men de kostade 349 :- tror jag. Och med tanke på att jag inte vet om jag kommer att använda dem så mycket så blev jag lite snål, därför kändes dessa som ett bra budgetalternativ.
Fanns bruna också, men svarta och röda tycker jag är mycket snyggare!

image550



 


Kommentarer
Postat av: Hotmh

Your site is very good.
Thank you for the opportunity to sign your guest book.

Postat av: Wooowusa

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-09-07 @ 13:46:26
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback