En till ledig dag...

Idag är jag också ledig. Skönt!
Men jag har en del saker att fixa med hemma så. Men jag gillar att fixa hemma så det är ju inga problem! :)
Ska måla klart min byrå och mitt sängbord.

Byrån blir grå och vit med nya knoppar. Köpte en misslyckat blandad färg, men vet ni vad, den blir helt perfekt grå. I love it!
Sängbordet blir högblankt svart med gulddetaljer, ska även måla sängknopparna i samma. Jag älskar kombinationen svart och guld. Lyxigt, porrigt och maffioso på samma gång. Yes, jag har sett för mycket maffiafilmer. ;P


Tittade lite på AMS hemsida nyss. Måste söka jobb, även fast jag har ett redan. Trögt.
Men det är lite svårt då alla jobb jag kan tänka mig kräver mer utbildning. Man ska typ ha läst ekonomi eller teknik för alla jobb, eller något valfritt på högskola. Måste kanske ta nån mer kurs i ekonomi då, trots att det är ett av de segaste ämnerna jag vet. :/ Men hey, varför ska jag då söka jobb inom det? :P
Nä, jag vill verkligen inte jobba på restaurang. Det är grejen.
Och ska jag flytta från stan vill jag inte flytta för något låglönejobb, för i så fall kan jag lika gärna bo kvar här. Menar absolut inte att det är något fel med låglöneyrken, men som sagt känns det inte så värt att flytta för ett sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback