God morgon?

Usch för att stiga upp för tidigt då man är ledig!
Hade lovat att skjutsa min bror + en kompis till ett ställe i bushen nu på morgonen, redan klockan åtta. Fy så segt att stiga upp!
Men, nu är det i alla fall gjort, och jag sitter här och fryser, mår illa och håller på att somna. Allt på samma gång.

Jag önskar verkligen att jag hade mycket att göra nu på förmiddan, för jag vill inte lägga mig igen. Men det har jag inte. Orkar inte fixa till mig och fara på stan. Och egentligen har jag inget på stan att göra heller. Orka springar runt där som nån emo-fjortis-pundare varje dag. Dessutom borde jag inte spendera så mycket pengar nu...

Ja, ja...något ska jag väl kunna hitta på innan toyboy kommer hit. Dessvärre stannar han inte länge.
Damn!
Eller kanske lika bra...

Kommentarer
Postat av: Lauritzmai

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback