He smokes and drinks and don't come home at all

Sorry för dålig uppdatering, har haft annat för mig.


Dagens...

...låt:
Only women bleed (men strunta i den dåliga videon)
...mat: Jag lyckades laga lamm, som jag egentligen inte ens tycker om!
...shopping: Ett "Surt sa räven"-grytunderlägg, en kristall och byråknoppar
...tv: Inget speciellt faktiskt
...spikade: Har åtminstone några kortare resor inplanerade nu...
...förhoppning: ...Och kanske en till resa också, om jag har tur
...bästa:  Shopping med mami!
...sämsta: Måste upp supertidigt imorrn(personalmöte)
...mest överskattade: Gårdagens Bridget Jones-film på tv. Har aldrig förstått mig på de där trista och engelskt snobbiga Bridget-filmerna.

image552

Mitt nya grytunderlägg, i ett av mina absoluta favoritmönster


Kommentarer
Postat av: Tarjeitine

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback