I don't like mondays...

Vet ni en sak, idag är det sista måndagen jag är schemalagd! :)
Dvs, jag kommer att slippa
måndagsångest framöver. Nice...
Men idag ska jag faktiskt jobba fyra timmar mer än vad som var planerat. Bara för att det är sista måndagen liksom. :P


Håller på att bli förkyld känner jag. Vill inte! Kommer säkert att bli sjuk under mina lediga dagar nu. :/
Dessutom blir min mage aldrig bra. Förstår det inte. Nyttig mat, ingen alkhol...inget fungerar!
Måste jag verkligen sluta med mejeriprodukter, kan det vara så illa? Jag vill inte... :(
Då blir jag fan hellre nykterist!


Ja, ja...tänk positivt nu. Ikväll kommer toyboy. :)
Tänkte laga lite god mat, kanske hyra en bra film och bara ha en mysig hemmakväll. (Haha...hur svensson lät inte det?)
Ska till läkaren före tio imorrn, så jag känner inte att det är läge för fyllefest direkt. :P
Men vi kan säkert ha kul ändå...

Kommentarer
Postat av: zeth

Hade det inte varit för textningen hade jag inte förståt vad hon sa :( Fast jag gillar henne, hon tar snygga bilder för det mesta, och dessutom klarar hon av att göra sitt bästa, trots att en av hennes vänner just dött.

Postat av: Vemundebba

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-04-26 @ 13:30:00
URL: http://vemundebba.3steps.com
Postat av: Emma

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett armband från cocoo.se & jag skulle bli jätteglad om du vill vara med och tävla.



Lycka till! :)

2010-04-26 @ 13:47:58
URL: http://absolutelyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback