Ibland ändrar man sig...

...och ikväll var en sådan gång.

Jag orkade inte dricka, och än mindre gå ut.
Anledningen?
Min mage är helt paj just nu. Efter två cider(som jag fick kämpa ner) och en whiskey tog det tvärstopp, det gick bara inte dricka mer. Och hur kul är det att gå på krogen och ha svinont i magen?

Dessutom var kön in superlång. Orka? Nja...inte jag. Speciellt inte då det inte var någon vakt man kände som jobbade ikväll. :/

Men, men...det finns andra kvällar då jag kan vara "fullast på krogarna" och festa halva natten.
Ikväll gå jag istället och lägger mig i min varma, sköna och renbäddade säng, och längtar lite extra till måndagskvällen då K kommer hit igen. :)

Ja, hur var kvällen före magproblemen då?
Den vara riktigt bra. Jag vann bowlingen rätt så överlägset(av nio personer....slå det ni! ;P) och det italienska buffén var supernice. Me like salami och soltorkade tomater, big time!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback