Let's call it an obsession

Jag tror på en inspirerande dag på jobbet idag. Eller jag hoppas åtminstone.

Blev ansvarig för accessorarerna och bijouterierna igår, fortfarande kombinerat med herravdelningen såklart. Känns lite som min grej faktiskt. Gillar att pyssla på med sånt, och det har jag ju sysslat med tidigare också, före jag blev ansvarig.
Byggde en massa med vinteraccessoarerna igår. Mössor, vantar och sånt. Gjorde också klart en ny avdlening med hårgrejer. Och om Petra inte har något viktigare jag måste göra idag så tror jag att jag ska ta tag i alla smycken. Och det är en hel del...

Ja, sen efter jobbet vet jag faktiskt inte. Borde handla lite mat. Mjölk och salami närmare bestämt, det enda jag lever på. Haha...
Men vi får se om jag orkar det ens, orkar inte mycket då jag slutar efter sju. :P
Sen blir det förmodligen en långsam död framför tvn, som alla andra jobbdagar. Eller snarare en dvala. Jag är vaken, men helt väck och minns inte vad jag sett på tv ens. Det är min vardag.

Dessutom är jag oerhört sugen på en cigarett. Men vet ni vad?
Jag har inga hemma. :/






Which Trainspotting Character Are You?


Kommentarer
Postat av: alexandra

aah de är ju sant :P men idag äre torsdag - bara en dag kvar på jobbet så äre helg ^^ (men tycker de är så synd att helgen alltid går så fort) :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback