Lite söndagsshopping

Har vart ut en liten shoppingsväng idag. Behövde lite lysrör, en duschslang och andra nödvändigheter. Men självklart hittade jag annat också. :P



image537



Plaza interiör
Kökshandduk
, Åhlens
Blinkande lyktor
Silica
kosttillskott












Blinkande lyktor
är verkligen av av mina favoritfilmer, och inte bara för att yummie Mads Mikkelsen är med. ;P


Sen var jag bara tvungen att testa kosttillskottet Silica för hud, hår och naglar. Inte för att jag har speciellt tunnt och skört hår(?!), men däremot har jag fått skum hud och mina naglar har alltid varit sköra.
Det innehåller tång och öljäst, som tydligen ska vara bra för just de här sakerna. Och nu vet jag också varför alkoholister ofta har bra hår, de dricker ju öl! Samma sak med finnar... ;P
Vet inte alls om de här tabletterna funkar, men 120 tabletter kostade inte ens 40 spänn, så det kan ju vara värt att testa! :)



Kommentarer
Postat av: teresa

det var en fin överraskning med Mads som modell åt H&M's höstkollektion. riktigt fin.
kan du ta en helbild på den kökshandduken sen? jag har kikat på den länge, men inte fått någon helhetskänsla och känt att den kanske inte är helt rätt. det finns ett tyg som hör till den serien Frö. jag gillar det.

Postat av: L8

Ja, Mads är riktigt het. :D
Jag tar en bild och lägger upp alldeles nu. Den är faktiskt finare hemma än i butiken inser jag nu. Men sen är jag ju en total junkie på textilier också. I love it!

2007-09-02 @ 17:41:44
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Anonym

om du slutade röka, kröka och ha så många dåliga vanor så skulle din hud och naglar bli bättre och du skulle slippa käkaännu mer piller.

2007-09-02 @ 19:56:37
Postat av: L8

Haha...kul. Men varför skulle jag sluta med allt kul när det bara är att ta ett piller för att slippa avstå?

2007-09-02 @ 21:51:09
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: zeth

Var köper man dem? Och silica, är inte det de där små påsarna med "plast"kulor man får när man köper skor som det stor "do not eat" på? :p

2007-09-03 @ 21:45:09
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: Ingehelena

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2010-01-21 @ 09:13:11
URL: http://ingehelena.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback