Monday

Idag är det måndag och jag är ledig, som alla måndagar. Förutom nästa, då jag jobbar extra.

Så vad har jag gjort idag?
Handlat mat, kikat lite i affärer, lagat mat(men inte ätit den), blivit bjuden på grillat, dammsugit och tränat lite med Sven.
Fast det är inte säkert att han ska få heta Sven än. Det namnet kommer från det hemska dubbelnamnet han hade hos Ewa. Det började på Sven och ja, är ett dansband. Jag gillar iofs Sven, men brorsan föreslog Ernst. Efter favvo-tv-Ernst. Vad tycker ni? Själv vet jag inte än...

Han har faktiskt blivit lite tam redan. Sitter på fingret och går att klappa. Det går med andra ord fort framåt. Vågar inte låta honom flyga lös inne än men... Duktig är han i alla fall! :)

Ska fortsätta städa nu...

Kommentarer
Postat av: Wayberlin

Good web with cool info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback